Steady Fingers




Electronic Press Kit
Quantcast


Steady Fingers grubuyla geçenlerde raslantısal bir şekilde tanıştım. Çok naif ve rahatlatan bir sounda sahipler kendileri. Çok güzel şarkılara sahipler. Things Don't WorkOut, 96 Miles,Goodnight My Love şarkıları çok sevdim mesala.

"electric blue ve band of brothers isimli grupların solistliğini yapan james ismindeki uncle james lakaplı ağır blues ve countryabisi. inanılmaz güzel besteleriyle 4. albümünü çıkartmış aşmış yarı türk yarı ingiliz müzik insanı. inanılmaz gitar ve mızıka çalışının yanında güçlü bir sesi var. hala hakettiği değeri görememiş olmasının kaynağı kendi reklamını yapmamasından kaynaklı olsa da bu durum bir taraftan beni üzen bir taraftan da onu bilen ve tanıyan sayılı insanlardan biri olup özel hissettiren ve gurur duymamı sağlayan iyi bir durumdur. yine de ben görevimi yapıp siz sözlükçülerle paylaşmak istiyorum.
dinlemekte hem zarar hem de yarar vardır. ruhunuz doyar, çoğu şey daha anlamlı olur fakat bağımlılık yapar, bırakamazsınız.

http://www.steadyfingers.com/

Yukardaki ekşiden yaptığım alntıya göre de, bu dördüncü albümünü çıkaran grubu fazla kimseler tanımıyor. Dinlenilmemesi kayıp olacak bu grubu huzurlarınıza getiriyorum. Uyumadan önce dinlenilmesi şiddetle tavsiye edilir. Tüm albümleri de kendi sitelerinden indirilebilir durumdadır. Tamamen bağımsız bir ruhla hareket ediyor grup.

İndirme linki için basınız



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder