Metal Covers



Son dönemlerde cover parçalara merakım baya bir artmaya başladı. Aslında başlangıcı bu işin, Johnny Cash'in Hurt parçasını dinlememle başladı. Hurt'u Cash'in bir parçası zannediyordum fakat biraz inceleme yapmakla birlikte bu parçanın bir cover olduğunu ve parçayı yeniden yarattığını anladım. Sonra tüm Cash American Recording albumlerini indirdim tabi.



İlk başlangıç bu oldu tabi. Daha sonra coverlanmış parçaları araştırmaya başladım. Orginalinden farkı nedir yada yorum farkı nedir diye bakındım durdum. Bakdım baya bir hobi oldu. Sonra kanda metal olunca bu işin metal ayağına el attım ve netten aranırken baktım yalnız değilim. Baya bir metal cover parçalarla toplama albumler yayınlanmış ve torrentte herkes sülük gibi emiyor. Bende paylaşayım bu albumleri,


Metal-Hard Rock Covers 1-307

VA - Evil Ultimate Metal Covers

İndirebilisiniz korkmadan. Aslında şöyle de bir liste var. Adam baya uğraşmış ve şöyle metal camiasının coverlarının listesini yapmış. Onada buradan ulaşabilirsiniz.

http://www.xs4all.nl/~kmachine/covers.htm

Genel olarak da şuradan beğinilen cover parçalarının ilk kim söyledi kim kavırladı gibi detaylarına ulaşabilirsiniz.

http://digitaldreamdoor.nutsie.com/pages/best_coversongs.html

Bu arada sevdiğim cover parçaların youtube linkleriyle bitereyim,















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder